dissabte, 9 d’octubre del 2010

SETMANA DEL 4 AL 8 D'OCTUBRE

El dilluns a primer hora del matí vam tindre socials, que és va fer molt llarg i aborrit perquè teniem son. En ciuta-dania vam acabar de vore una pel·lícula un poc trista perquè al xiquet li marginen. En alternativa a mí m'agrada perquè ems deixa l'hora per acabar els deures, estudiar...
El dimarts a segon hora vam tindre tutoria però vam pujar a l'aula on fem ciutadania a vore un documental dels romans i és va fer molt aborritit i tot el món estava apunt de dormir-se. A l'ultim hora que tocava matemàtiques va ser molt aborrida. 
El dimecres no va passar res interessant. El dijous en educació física ens vam cansar moltíssim, perquè varem còrrer molt.
El divendres en música vam apendre una nana molt bonica, i en classe de valencià ens van manar un treball del 9 d'octubre.
Lucia Rodriguez :)

4 comentaris:

  1. Alternativa aquest any està bé, però l'any passat m'agradava més perquè veiem pel·lícules i era molt més divertit.
    Teresa

    ResponElimina
  2. ja .. Però a mi m'agrada tindrà una hora lliure per estudiar, fer els treballs ... I axina tenim menys coses per a fer a casa!
    Lucia :D

    ResponElimina
  3. Està bé però també hauríes de haber possat opinions personals i també el que ha ocorregut fora de la classe, com en el pati o entre classe y classe.
    Un bes
    Ana

    ResponElimina
  4. Jo crec que estavem dormin-se perquè era molt matí, perque jo crec que el documental de socials no era massa aborrit.
    Esther:)

    ResponElimina