divendres, 1 d’octubre del 2010

LA PRIMERA SETMANA

El dilluns va ser un dia com tots peró en el exam de geografia va ser molt difícil.El dimarts la classe de matematiques va ser molt aborrit perquè corregirem l'exam i a soles teresa va aprobar i les coses què deia no l'entenia.Casi em dorm!.Dos dies mes ham aborriment però un xiquet al pati li van donar una balona que es va marejar molt, res més que afegir al dimecres i dijous.El divendres crec que tots ens vam portar molt be i van donar com vida les classes ,jo em vaig divertir molt però a lo millor algú s'alegraquan loa professora no en spodia donar classe pero bé esta ha sigut la primera setmana al Lluís vives.
Un sucess molt fort què va passar a l'institut i què em van contar va ser què un adolescent va llancar-se des de el colomner fins al terra .Tots bocabadats va fer un dia tràgic a l'institut.
Lluis 2 A

2 comentaris:

  1. No s'entén molt el text ja que hi ha moltes faltes d'ortografia! revisa-les!!

    Elena :)

    ResponElimina
  2. Hi ha'n prou faltes d'ortografia! Però està prou bé el contingut
    -Ana :D

    ResponElimina