dilluns, 7 de febrer del 2011

SETMANA DEL 20-22 de Desembre.

Aquesta setmana a sigut molt interesant, encara que només han sigut tres dies.En socials tots estavem nerviosos perquè Marta, la nostra tutora, ens anava a dir les notes; a la majoria ens va anar bé. Seguidament ens vam reunir tots els de la classe per a decidir qui portava cada cosa per a la festa que voliem fer; la festa va ser molt divertida, després de mejar vam donar els regals de l'amic invisible, com Marta no tenia regal, nosaltres entre tots, li regalarem una tortada de llepolies, una tarjeta i un imant,LI VA ENCANTAR!! Tots aquestos dies assajant moltíssim, per al concert de nadal.També vam fer el simulacre d'incendis, i vam baixar tranquilament al pati, i ens vam situar a l'esquerra del pati.El grup dels mediadors del col.legi, va anar a una convenció de mediadors, ens varen contar que va estar molt bé, que els va agradar. En naturals amb Carles, vam veure un video de Michael Jackson, ens va agradar molt, la canço tractava sobre el que va passar en el món. Per fi !! estavem a dimecres,l'últim dia de classe abanç de nadal, les tres primeres hores de classe, no vam fer res, a banda d'assajar pel conert i estar de tertúlia amb els amics; i unes xiquetes de 4ºd'ESO, vendien menjar, va baixar també la xaranga del col.legi, que va fer que tot el món estigués content, nosaltres,2ºA erem els primers i tot just actuar vam anar corrents a l'ajuntament perquè una companya de classe va guanyar el tercer premi de la nostra categoria d'un concurs sobre el mediambient; no vam veure el concert, però els nostres companys ens van comentar que va eixir prou bé.Per la vesprada a las 19:00h el col.legi va fer un concert que cantaven les nostres companyes del coro, reconec, que em va deixar impressionada no sabia que les companyes tenien aquella veu.Crec que van fer un teatre,però no em vaig assabentar molt bé. Espere que vos agrade recordar aquella setmana,un beset.
Anabel :)

2 comentaris:

  1. A Marta li va agradar molt el regal.Es va emocionar i tot.
    Helena Renovell ;)

    ResponElimina
  2. Hola classe!!
    m'ha agradat llegir aquest recordatori del que van ser les activitats de final d'any. Jo vaig vore les del matí i també el concert a la vesprada i em vaig quedat molt sorpresa per la qualitat!! És el meu primer any al Vives i la veritat és que estic al·lucinant amb moltes coses.

    D'altra banda, done fe de la il·lusió que li va fer a Marta el vostre regal perquè em va ensenyar el pastís de llaminadures tota orgullosa.

    He vist que hui us heu passat per Karicies. Només volia dir-vos que esteu convidats i convidades a entrar, al'institut o des de casa, i que m'encantaria rebre els vostres comentaris.

    Algú ha deixat una pregunta que no acabe d'entendre per on va però que intentaré respondre.
    Una abraçada!
    :)

    ResponElimina