diumenge, 21 de novembre del 2010

SETMANA DEL 25 AL 29 D'OCTUBRE

Aquesta setmana Ximo estava malalt i no ha vingut a classe, en l'hora que no ve estudiem o fem els deures. Hem tingut dos examens; el de socials i el de vlencià, el dimecres i el divendres. Vam tindre l'última sessió de l'adolescència, en la que el psicòleg ens organitzà en varis grups per a consultar-li els nostres dubtes sobre l'adolescència i ens vam votar en eixes dues hores;tutoria i educació física. Una anècdota va ser que el divendres esperavem,entusiasmats,que arribara l'hora del pati,perque deien que els de batxiller organitzarien un tunel el terror al refugi,però no el feren,i tots ens quedarem un poc...xafats! Ens donaren també els examens de castellà el dimecres,i,per la meua part tinc que esforçar-me més. Aquesta setmana també el divendres no va vindre Gloria,la mestra d'Anglés, i una companys van anar al departament d'Anglés amb una altra mestra,i altres a estudiar valencià a la nostra classe.
Mar :)

13 comentaris:

  1. Per a mí millor que no l'hagueren fet perquè aixina no vaig tindre que decidir si entrar o quedar-me fora ;)
    Helena!

    ResponElimina
  2. Podríes haber posta també que encara que no van fer el tunel del terror, els de batxillerat van adornar el institut per dins amb coses de halloween
    Eva!

    ResponElimina
  3. Doncs l'any passat si que ho van fer i va estar molt bé, jo vaig passar molta por ¬¬
    Teresa

    ResponElimina
  4. En les hores del psicòleg tots ens vam reir molt amb tots el comentaris
    LLUÍS

    ResponElimina
  5. També comentaven alguns companys què és faria la cova del terror o això però l'any pròxim es fara.Quines ganes!!!!!!
    LLUÍS

    ResponElimina
  6. Ja però l'any passat va ser molt divertit el túnel del terror, però a la mateixa vegada va donar una mica de por. Jo al principi estava convençuda d'entrar però quan vam sortir vaig dir que l'any que ve no entraria! Ajaj
    Lucia :D

    ResponElimina
  7. Jo l'any passat en el túnel de halloween vaig passar una mica de por. Va estar molt bé, però en sortir em van agafar per darrera i vaig caure. Em vaig alçar els pantalons i tenia tota la cama plena de sang. Al principi em van dir que potser em posaven algun punt, però després no va ser res. Us dic això perquè tingueu cura l'any que ve si ho fan. No us espanteu. jajaj Maria:)

    ResponElimina
  8. jaja Es veritat!! Sense voler vam espentar a Maria i va caure al terra! es va raspar els genolls i es va tindre que anar amb mamen perquè li curaren :S
    PD: Tingueu molta cura!
    Elena :)

    ResponElimina
  9. L'última sessió de la adolescència va ser molt divertida, ja que vam fer preguntes molt intímes i que de vegades feien molta gràcia!!

    Elena :P

    ResponElimina
  10. Tens raó elena! Si que van fer unes quantes preguntes prou íntimes!!

    Ana :D

    ResponElimina
  11. "Sii...Ximo va estar malalt i no hi varem fer classe amb ell en molt de temps, i depsrés ens va retrassar molt. Pero en veritat va ser una setmana molt divertida (:"

    Hermes

    ResponElimina
  12. Quina pena!JO tan sols vaig anar a una sessió de l'adolescència,m'hauria agrat anar a les dos, perquè hem van dir que la segona hi estava molt interessant.
    Annabel.:)

    ResponElimina