diumenge, 27 de març del 2011

Setmana del 28 de febrer al 4 de març

Aquesta setmana ha estat carregada d'esdeveniments. A partir del dimarts vam començar a eixir a la una i cinc (almenys el primer cicle d'ESO) perquè com cada any, a partir de l'1 de març es disparen les mascletaes a la plaça de l'ajuntament! Per aquest motiu, la meua classe i jo no vam baixar a l'esplai el dimecres, ja que les classes són més curtes i teniem un examen molt important de matemàtiques. Al dia següent, una xica anomenada Carmen, que pertanyia a Amnistia Internacional, va parlar-nos sobre els drets de la dona, i vam comprovar, que per desgràcia no es complixen en determinats llocs, i que encara n´hi ha discriminació en la nostra societat. Per això, Amnistia Internacional, ha col·locat a la biblioteca una exposició sobre dones que han sigut víctimes d'aquesta discriminació. Un altre esdeveniment important de la setmana, és la visita de Laura Gallego al nostre institut. La sala d'actes estava plena de l'alumnat de segon, tercer i quart d'ESO que escoltava molt atent a Laura. Després d'una xicoteta xerrada de Laura, la gent va començar a fer preguntes sobre els seus llibres. No sé d'on vaig traure el valor, però li vaig preguntar! Després de les preguntes, va començar a signar llibres. Eixe dia no vam fer molta feïna, perquè després de la xerrada de Laura Gallego, teniem una altra que parlava del tabaquisme. Em vaig quedar sorpresa, i supose que els meus companys també, dels diners que maneja la industria del tabac, i de la quantitat de coses que li afigen a un cigarret.

Com heu vist, ha sigut una setmana molt interessant.

B7ts, Lucía L.M:)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada